joomla

З безпекою дружи — здоров’я своє бережи. Інтелектуально-розважальна гра.

Рейтинг користувача:  / 6
ГіршийКращий 

Інтелектуально-розважальна гра (5–6-й роки життя)

 

Програмовий зміст

Фізичний розвиток:

розвивати спритність, швидкість, організованість.

Соціально-моральний розвиток:

розвивати обачність, обережність, почуття відповідальності за себе та свої вчинки.

Емоційно-ціннісний розвиток:

формувати почуття емоційної рівноваги; виховувати повагу до

людей праці; викликати інтерес до їх професій.

Пізнавальний розвиток:

узагальнити знання дітей, отримані протягом перебування в ДНЗ, про

протипожежну безпеку, правила дорожнього руху, особисту безпеку; учити серйозно ставитися

до заборонних правил; розвивати допитливість та бажання більше дізнаватися про навколишній світ.

Мовленнєвий розвиток:

розвивати комунікативні здібності, пам’ять, увагу; вправляти у висловлюванні власних думок.

Художньо-естетичний розвиток:

учити творчо ставитися до розв’язання поставлених дидактичних завдань, вправ.

Креативний розвиток:

учити творчо відображати у грі діяльність дорослих.

Хід діяльності

Діти заходять до групи, вітаються з гостями.

Вихователь.

Любі діти! Запрошую вас узяти

участь в  інтелектуально-розважальній грі «З  безпекою дружи  — здоров’я  своє бережи». Але гра наша

не звичайна. Ми вирушимо у подорож до країни Безпеки, мандруватимемо Чарівними островами безпечної поведінки.

Є правила на світі —

Повинні знати їх всі діти.

Зараз вирушимо в путь,

В країну, де правила живуть!

Вихователь.

Діти, на чому можна подорожувати?

(На машині, велосипеді, кораблі, літаком)

—Добре! Пропоную подорожувати літаком, адже країна Безпеки розташована дуже далеко.

Сідаймо в  літак, заводимо мотори, полетіли! (Діти виконують відповідні рухи.)

—Малята, ось ми і дісталися острова! Як він називається?

(Острів «Дорожні знаки»)

—Правильно, острів «Дорожні знаки». Що це за скринька? Вона, мабуть, чарівна. У ній — конверти із завданнями.

Діти сідають на стільці. Вихователь читає завдання.

Завдання 1

—Скільки кольорів має світлофор?

—Що означають кольори світлофора?

—Як називають людину, яка їде у транспорті?

—Як називають людину, яка йде тротуаром?

—Що таке «зебра»?

—Де рухається транспорт?

—Як обходити трамвай?

—Як обходити автобус?

Завдання 2

—Діти, на  запитання ви відповіли правильно, а  зараз  — ще одне завдання. Я  показуватиму

зображення дорожніх знаків, а  ви маєте їх назвати. (Демонструє ілюстрації із  зображенням дорожніх

знаків: «Діти», «Пішохідний перехід», «Місце зупинки трамвая», «Доріжка для пішоходів», «Доріжка для

велосипедистів», «Рух пішоходів заборонено», «Світлофорне регулювання».)

Завдання 3

—Діти, я  пропоную вам пограти у  гру «Склади ціле». (Діти мають скласти розрізаний дорожній

знак і назвати його.)

—Молодці! Ви впоралися з  усіма завданнями Чарівного острова «Дорожні знаки». А  зараз вирушаємо до другого острова.

Сідаймо в літак, заводимо мотори, полетіли! (Діти виконують відповідні рухи.)

—Діти, ми прилетіли ще на  один чарівний острів! Яка його назва?

(Острів «Пожежна безпека»)

—На ньому пірати залишили нам конверт із за вданнями, бо самі не  змогли їх розв’язати. Допоможемо їм?

(Так!)

Завдання 1

—Навіщо нам потрібен вогонь?

—Коли вогонь називають «злим»?

—За яким номером телефону викликають пожежників?

—Що потрібно назвати під час виклику пожежників?

—Як рятуватися із приміщення, охопленого полум’ям?

—Навіщо на пожежній машині драбина?

—Як водій пожежної машини сповіщає, що він поспішає на пожежу?

Завдання 2

—Діти, у  цьому конверті пірати залишили загадки і  відгадки-картинки. Відгадайте їх!

(Відгадуючи загадку, діти прикріплюють картинку-відгадку на дошку з написом «Пожежний щит».)

Хвіст дерев’яний, залізний рот.

Скрізь вистачає мені турбот.

(Сокира)

Грушка не грушка,

Вушка та дужка.

Порожнє бринчить,

А повне мовчить.

(Відро)

Маю довгу шию,

Маю два носи.

Все з вогню дістану —

Тільки попроси.

(Багор)

Я всюди рвуся напролом,

То й називаюсь просто...

(лом).

Я умію все робити:

Копати, прикидати...

Невже ви не впізнали

Звичайної,...

(лопати)

 

Вихователь показує на  дошку з  предметами для

гасіння пожеж.

—Молодці, умієте відгадувати загадки! Діти, а що це таке? (Пожежний щит)

—Навіщо він потрібний? (Для гасіння пожежі)

Завдання 3

—Молодці, все знаєте! А  тепер перевіримо, які ви спритні пожежники! Пограємо у  гру-естафету

«Хто швидше винесе звірят із вогню». Діти, уявіть, що в лісі трапилася пожежа і можуть загинути лісові мешканці.

Їх негайно слід рятувати!

Проводиться гра.

—Які ви спритні! Я  гадаю, що у  майбутньому хтось стане пожежником. А нам час вирушати на інший острів. Сідаймо в  літак, заводимо мотори, полетіли!

(Діти виконують відповідні рухи.)

—Діти, ми опинилися на  чарівному острові «Дитина і  побут». Погляньте, як тут гарно! Скрізь ростуть пальми, на пальмах — кокосові горіхи. Вони

також чарівні. (Вихователь «зриває» горіх.) У ньому щось є.

Завдання 1

—Я вам показуватиму предмет. Називайте його і  пояснюйте, чим він може бути небезпечним. (Ножиці, шило, цвях, таблетки, сірники, запальничка,

лезо, голка)

Завдання 2

—Зараз перевіримо, як ви засвоїли назви небезпечних предметів. Пограємо у  дидактичну гру «Безпечні й  небезпечні предмети».

(Роздає картки, на яких намальовано різні предмети. Дітям потрібно закреслити небезпечні.)

—Молодці, завдання виконали! Я  вважаю, що ви буде обачними і  ніколи не  братимете небезпечних предметів.

Завдання 3. Дидактична гра «Будь уважним»

Сірники — це вам не жарти,

Ще загинеш у вогні!

Ними гратись небезпечно!

Правда це? Звичайно,...

(так)

Нас, хоробрих і сміливих,

Струм не вдарить аж ніяк.

Можна лізти до розетки?

Кажемо всі разом...

(ні)

Із квартири — запах газу,

Що робити треба зразу?

Світло там ввімкнуть мені,

Сірники чиркнути?..

(Ні!)

Хто сказав, що ртуть отруйна?

Знаю я, що це не так.

З нею можна і погратись.

Правда це? Звичайно,...

(ні)

—Діти, ось і  добігла кінця наша подорож. Час повертатися додому. Сідаймо у літак, заводимо мотори, полетіли!

(Діти виконують відповідні рухи.)

—Що цікавого і  корисного було у  нашій подорожі? Що ви запам’ятали? (Відповіді дітей.)

—Молодці, діти! Усе ви знаєте. Якщо ви завжди будете пам’ятати ці правила, дотримуватися їх, то збережете своє життя і здоров’я. А на згадку вам дарую ось ці пам’ятки.

Пам’ятка

Червоний — то стій,

А жовтий — чекай,

Зелений — іди

І часу не гай!

Ти правило запам’ятай:

Обходять спереду трамвай!

Ну, а тролейбус — навпаки —

Обходять ззаду, малюки!

Хай знає кожен пішохід:

Для тих, хто ходить пішки,

Є пішохідний перехід,

На зебру схожий трішки.

Щоб уникнути пожежі,

Будьте пильні й обережні:

Викликайте «101»,

Якщо є вогонь і дим!

Форма входу

Пошук по сайту

Зараз на сайті

На сайті 59 гостей та відсутні користувачі

Лічильник відвідувачів

877502
Сьогодні
Вчора
За тижд.
Мин. тижд.
За місяць
Мин. місяць
Всі
167
400
567
872927
9059
12226
877502

Ваш IP: 54.224.118.247
Час: 2018-10-22 07:05:05
Счетчик joomla