joomla

Вплив інформаційного простору на формування особистістості дитини

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

  Вплив інформаційного простору на формування особистістості дитини

Що ж таке особистість дитини? І яких заходів треба вжити для правильного  формування особистості дитини?

Здавна відомо, що основні особистості риси характеру людини формуються протягом перших п’яти років життя. В  педагогічних роздумах «Здоров’я і щастя дитини» Микола Амосов,  наводить один із способів визначення рівня моральної  вихованості та свідомості малюка, за визнанням типу авторитету:

 

  1. Якщо дитина сприймає як єдиний авторитет – силу, то рівень свідомості найнижчий – примітивний, на рівні тварини
  2. Сама найвища стадія – визнання авторитету духовності та інтелекту, це здатність дитини цінувати найвищі цінності – щирість, людяність та доброту. Задумаємося, які ж особисті цінності переважають в сьогоденні? Які чинники впливають на виховування  дитини, та в якому інформаційному просторі ми з нею знаходимося?

    Незважаючи на заборону до 22 годин, ефірний час заповнений фільмами – бойовиками зі сценами насильства, кровопролиття, бійок, улюблені кіногерої (Сталлоне, Шварценеггер, Ван Дам) – сильні але зовсім не далекі розумом люди. Жорстокість вітається, а скромність навпаки стає пороком.

  Цікавою  розвагою дитини стали художні фільми в яких головні герої – огидні монстри. Кінокомедії, які прийшли до нас із других світоглядів, наповнені грубим гумором, де веселяться, коли людина страждає і попадає в прикрі обставини…

  І до всього же секс – фактично цілодобово, на протязі всього часу телеефіру…

Також незрозуміла тематика дитячих мультфільмів – бігати один за одним, бити праскою та молотком по голові, а мульт -герої - просто вражають своїми потворними квадратними головами, та скляним виразом очей – позбавлені будь якої особистості.

 Адже існують високохудожні дитячі фільми, добрі та веселі  мультики, на яких зросло не одне покоління, так чому ж нашим дітям пропонують найгірше?

Наразі фактично  немає дитячої  пісні, з простою лагідною мелодією  сучасної тематики, народні пісні їм невідомі тому, що в ефірі їх давно не має. А за опитуванням діти 3-4 х річного віку наспівують репертуар попсових та шансонних зірок – звичайно той, що запам’ятали з відео – кліпів трансльованих  по телевізору.

  Аналізуючи грецьку історію, видно, що древні греки досконало вивчили вплив музики на формування характеру та виховування  дитини , особистості та людського характеру взагалі, та вирощували естета – чутливу та тонку натуру. А спартанці навпаки  для того, щоб культивувати в серцях хлопчиків жорстокість виховували монотонними маршами. Визначено, що у інструментів кифар - кількість струн мінімальна, для грубості та примітивності.

У середині восьмидесятих минулого сторіччя фізіологи прийшли до висновку, що вплив поп і рок музики шкідливий для здоров’я. При цьому порушується обмін речовин, підвищується тиск , нервова система взагалі потерпає. А натомість жодних висновків не зроблено – «металеві» та «кислотні» ритми все ще заповняють наш ефір, народна ж та класична музики витіснені, як неконкурентні.

Запитаймо  на скільки правомірне виправдання – «Людина осучаснилася» Наскільки нам відомо, що в цивілізованих країнах дуже багато транслюється концертів класичної музики, та лекції про неї. А нас примушують спускатися на дно світової культури!

Хіба хто в змозі поставити під сумнів освітнє значення книги? Та держава, попри здоровий глузд, не хоче забезпечувати своїх маленьких громадян яскравими цікавими дитячими книжками.

 Є звичайно і корисні розвивальні дитячі ігри, добрі та повчальні книги та фільми, але це все надбання губиться в навалі неякісної, потворної продукції.

  Як наслідок – діти не володіють спроможністю критично мислити, а все оточуюче їх сприймається як норма!

  Давайте замислимось, який є вихід із цієї ситуації, що ж повинні ми з вами зробити, аби переломити іі під корінь та  переосмислити задачі виховування дитини на такий рівень підсумок від якого  ми хотіли б з вами бачити. А вихід є – максимум критичності підбираючи книги іграшки, фільми, для створення позитивного інформаційного простору, та формування особистості дитини – розвивальні ігри, класична дитяча література, бесіді та роз’яснення до і після перегляду фільмів, порівняльний аналіз низькопробних і якісних передач, відвідування музеїв та виставок. Допомога по господарству, шанування старших, свят і віри.

Пам’ятаймо, що попри негаразди нам ні за що не можна забувати про духовність, що аморальність зв’язана з технічним прогресом здатна занапастити навіть саму сильну і розвинену країну.

Форма входу

Пошук по сайту

Зараз на сайті

На сайті 44 гостей та відсутні користувачі

Лічильник відвідувачів

877487
Сьогодні
Вчора
За тижд.
Мин. тижд.
За місяць
Мин. місяць
Всі
152
400
552
872927
9044
12226
877487

Ваш IP: 54.224.118.247
Час: 2018-10-22 07:04:32
Счетчик joomla