joomla

ОСУЧАСНЕННЯ ПІДХОДІВ ЩОДО КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Рейтинг користувача:  / 0

ОСУЧАСНЕННЯ ПІДХОДІВ ЩОДО КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

(А.П. Чайковська -завідувач днз №9, О.Ю. Ажгіхіна -методист днз №9, Т.М. Щіпанська -вихователь днз №9)

Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води…
В годину щасливу і в радостімить,
любіть у годину негоди.

ЛюбітьУкраїну у сні й наяву,
вишневу свою Україну,
красу її, вічно живу і нову,
і мовуїїсолов'їну.

Володимир Сосюра

Проблема оновлення  напрямків та завдань національно-патріотичного виховання на даний час стоїть дуже гостро. Тому з огляду на ситуацію, що склалася  в нашому регіоні національно-патріотичне виховання виходить на перший план всієї дошкільної освіти області, країни,  визначає його пріоритетні напрямки та диктує курс оновлення. Отже, ми зараз спрямовуємо всі сили, щоб, так би мовити, «завоювати» душу кожної дитини, а через неї і кожної родини.

Детальніше: ОСУЧАСНЕННЯ ПІДХОДІВ ЩОДО КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Логіко-математичний розвиток

Рейтинг користувача:  / 0
     Орієнтири й вимоги до відновлення змісту дошкільної освіти окреслюють ряд досить серозних вимог до пізнавального розвитку молодших дошкільників, часткою якого є логіко – математичний розвиток. У зв’язку із цим нас зацікавила проблема як забезпечити математичний розвиток дітей 3-6 років, що відповідає сучасним вимогам. Визначилась робоча гіпотеза – передбачається, що організована робота з логіко – математичного розвитку дітей 3-6 років відповідно до сучасних вимог буде сприяти підвищенню рівня математичного розвитку дітей.
Мета роботи –     виявлення особливостей математичного розвитку дітей дошкільного віку у світі сучасних вимог.
Задачі:-           розвивати і підтримувати допитливість, життєву компетентність дітей, вміння висловлювати відстоювати власну точку зору.-         Вчити знаходити різні можливості варіанти розв’язання інтелектуального завдання, аргументувати свою відповідь, розвивати пояснювальну мислимість.
  Об’єкт – навчально - виховний процес у дошкільному закладі.
Предмет – формування логіко – математичних уявлень дітей дошкільного  віку.
 
Були розроблені програма «Логіко – математичний розвиток дітей дошкільного віку», технологічна карта з проблеми «Розвиток логіко – математичних здібностей дітей», система логіко – математичного розвиваючого середовища, система дидактичних ігор, планування роботи з логіко – математичного розвитку.   
 Укладач: Асланян Л.Ш. вихователь днз №9 "Оленка"  
 
 

Краєзнавство Донеччини в контексті регіонального практичного посібника "Розвивайко"

Рейтинг користувача:  / 1
 

Чи замислювалися ми коли-небудь над тим, яка сила закладена в тому, що оточує нас з дитинства? Чому, навіть виїхавши з рідного міста на довгі роки, людина згадує його з теплотою, з гордістю розповідає про красу і багатство рідного краю? В цьому відбивається глибока любов до всього, що з ранніх років увійшло в серце. Свою любов до рідного міста, знання того, чим славиться рідний край, яка його природа, дорослі передають дітям. Це дуже важливо для виховання патріотичних почуттів у дитини, розвитку духовних цінностей та екологічної культури дошкільників.

Роботу по ознайомленню дітей з рідним краєм педагогічний колектив ДНЗ №9 м.Костянтинівки починав  за авторською програмою «Люби та знай свій рідний край». Дітей з раннього віку знайомили з рідною домівкою, рідними вулицями, з природою  та багатствами рідного краю. Вчили  помічати красу природи, бачити й визначати найпростіші зв’язки між явищами природи, зберігати її і дбайливо до неї ставитися; вчили правилам поведінки в природі.

   Працюючи в системі з даної проблеми педагогічним колективом дошкільного  навчального  закладу   було створено перспективне планування, розроблена технологічна карта, серія конспектів занять від простого до складного, серії свят та розваг, інформаційний посібник для вихователів з даної проблеми.

Протягом 2011-2015 року  активно впроваджувався методично практичний посібник «Розвивайко», який  в доступній ігровій формі знайомив наших дітей з колоритом рідного Донецького краю, з основами природознавства, українознавства, математики, вчив  вмінню узагальнювати та абстрактно мислити. Робота з посібником сприяла тому, що наші діти, граючись, розвивалися і набували життєвої компетентності.

У двох тисячі дванадцятому році на основі регіонального посібника «Розвивайко» ,  творча група дошкільного навчального закладу «Оленка» розробила свій комплект практичного посібника «Розвивайко» - авторськії альбоми для дітей 5-6 років «Подорож Розвивайко та Оленки містом Костянтинівка»., «Развивайка и Алёнка в городе Константиновка» та «Rozvivayko and Olenka are traveling all over the Konstantinovka».

Його зміст  націлений на формування краєзнавчої  культури у дітей старшого дошкільного віку. Подорожуючи на сторінках альбому містом Костянтинівка, малюк відвідає дивовижні місця, які є красою і гордістю рідного міста. Запропоновані за альбомом форми роботи розкривають триєдиний системний підхід: діти – батьки – педагоги.

 

 

 

Програма "Люби та знай свій рідний край"

Рейтинг користувача:  / 4

 

 Люби та знай свій рідний край.

(програма)

укладачі Т.М. Щіпанська, О.Ю. Ажгіхіна, А.П. Чайковська

Передумова

 

 Ми живемо в Донецькому краї у місті Костянтинівка, тож маємо навчати наших дітей усвідомлювати, що таке Донеччина, виховувати шанобливе ставлення, що притаманне народу, який живе у цьому краї. Маємо ознайомлювати їх з історією та сьогоденням рідного краю, його природою, формувати розуміння того, що людина – це частка природи, а відтак слід уміти взаємодіяти з нею, дотримуючись екологічної культури.

Детальніше: Програма "Люби та знай свій рідний край"

Форма входу

Пошук по сайту

Зараз на сайті

На сайті 58 гостей та відсутні користувачі

Лічильник відвідувачів

761491
Сьогодні
Вчора
За тижд.
Мин. тижд.
За місяць
Мин. місяць
Всі
703
663
4198
749503
26840
26993
761491

Ваш IP: 54.80.97.221
Час: 2018-05-24 17:36:01
Счетчик joomla