joomla

Обдарованість як вияв здібностей дитини

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Обдарованість є найвищим проявом здібностей дитини. Тому серед групи здібних дітей лише одна може бути обдарованою. Музична обдарованість проявляється в дуже ранньому віці, тому наше завдання полягає в своєчасному виявленні цих здібностей у дітей. Найбільше, звичайно, нас цікавлять музичні і артистичні здібності дітей. Таких дітей, здебільшого,
виявити не важко.
Наприклад, діти, в яких є музичні здібності:



люблять музику і музичні записи, намагаються бути там, де звучить музика; 
- швидко і легко відгукуються на ритм, мелодію, уважно прислуховуються до них, легко запам’ятовують;
- ці діти співають, або швидко освоюють гру на музичних інструментах, вивчені твори вони виконують з почуттям, з настроєм;
- ці діти вміють створювати свої мелодії, і на музичних заняттях, під час імпровізації простих мелодій, вони легко справляються з цим завданням.


Артистичний талант виявити теж не важко. Ці діти 

коли не вистачає слів, часто виражають свої думки мімікою, жестами і рухами; 
- намагаються викликати емоційні реакції в інших, коли розповідають про щось цікаве;
- змінюють тональність і виразність голосу, наслідуючи той чи інший персонаж;
- такі діти охоче виступають перед аудиторією, особливо дорослою;
- вони легко копіюють звички, пози, вирази обличчя інших людей і тварин.


Чим раніше ми почнемо розвивати у дітей ці здібності, тим більше шансів їх повністю розкрити. На жаль, популярний вислів «талант себе виявить» не відповідає дійсності. Нерідко трапляється так, що діти приховують свої здібності, якщо ми не оцінюємо їх належним чином. Обдарована дитина сама собі допоможе, якщо ми підтримаємо її творчість. Тому музичні заняття повинні бути завжди творчими, цікавими, результативними. А, оскільки, творчі здібності проявляються найбільше у грі, то ми постійно використо- 
вуємо елементи гри на музичних заняттях. Велику роль у розвитку творчих здібностей дітей відіграють вечори розваг, свята, музично-театралізовані дійства, де діти, в повній мірі, можуть розкрити свої співочі, танцювальні та акторські здібності. Також ми окремо плануємо роботу з дітьми, в яких є ознаки обдарованості. І, звичайно ж , дуже важлива в роботі з обдарованими дітьми співпраця музичного керівника, вихователів і батьків.

На закінчення хочу сказати, що не слід ділити дітей на «математиків», «співаків», «танцюристів», «читців», «розумних» і не дуже, бо ці характеристики дуже несталі і тимчасові. Все залежить від розвивальної роботи, яка проводиться з дитиною. І не будемо забувати, що для ефективної реалізації здібностей треба створити, насамперед, сприятливі умови в сім’ї і в дитячому садку.

Вибачте, додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Форма входу

Пошук по сайту

Зараз на сайті

На сайті 75 гостей та відсутні користувачі

Лічильник відвідувачів

873782
Сьогодні
Вчора
За тижд.
Мин. тижд.
За місяць
Мин. місяць
Всі
95
340
855
870489
5339
12226
873782

Ваш IP: 54.92.160.119
Час: 2018-10-16 02:51:22
Счетчик joomla